1403-02-15 4:04 بعد از ظهر

1403-02-15 4:04 بعد از ظهر

شرکت پویا تجهیز سیستم نیوساد
مشاوره رایگان
5
(1)

فهرست مطالب

کانال پیش عایق چیست؟

کانال‌ پیش عایق‌شده پاسخ‌ روشنی به چالش‌های پیش روی در صنعت ارائه می‌دهد و به تیم‌های پروژه اجازه می‌دهد تا به نصب‌ سریع‌تر با نیاز به نیروی کار کمتر و سازگاری بیشتر دست یابند. در عین حال، طراحی بسیار ضد هوا و عایق آن‌ها می‌تواند صرفه‌جویی طولانی‌مدت در مصرف انرژی را برای ساکنان ساختمان فراهم کند و در عین حال به طور بالقوه انتشار کربن عملیاتی را کاهش دهد.

کانال های پانل پیش عایق شده را می توان در هر نوع پروژه ای استفاده کرد: دفاتر، صنایع، مراکز تجاری، فرودگاه ها، بیمارستان ها، اتاق های تمیز، آزمایشگاه ها، ساختمان های عمومی، هتل ها، اتاق های قرنطینه، اتاق های ایزوله و غیره.شرکت پویا تجهیزسیستم نیوساد با سالها تجربه در زمینه ساخت کانال پیش عایق در خدمت شماعزیزان می باشد.

این پانل از فوم سلول بسته پلی اورتان با روکش آلومینیومی برجسته در دو طرف استفاده می کند. بکارگیری رویه های دقیق برای ساخت پنل، اجرای کانال کشی با هر شکل و ابعادی را طبق استانداردهای  گرمایش، برودت و تهویه مطبوع  ممکن می سازد.

کانال پیش عایق بخش کلیدی سیستم تهویه مطبوع مرکزی است. نقش بسیار مهمی در تنظیم هوای ساختمان ها دارد. وضعیت هوا و ظاهر ساختمان ها با کیفیت کانال مرتبط است. مواد مورد استفاده برای کانال به منظور برآورده کردن تقاضا برای کیفیت بالاتر و بالاتر، احترام بیشتر به محیط زیست و افزایش صرفه جویی در انرژی به طور مداوم در حال تغییر است. بسیاری از مواد و سیستم‌های مختلف و غیره به‌عنوان جایگزینی برای ورق فلزی گالوانیزه که به‌طور سنتی استفاده می‌شود، ساخته شده‌اند،  به نظر می رسید که استفاده از کانال پیش عایق هوا در بازار جهانی کانال به جای سیستم های کانال سنتی، درحال گسترش می باشد. کانال پیش عایق به طور پیوسته توسعه یافته و در سراسر جهان گسترش یافته است، زیرا کاربرد آن به تدریج در هر نوع سیستم توزیع هوا گسترش یافته است: صنعتی، عمرانی و تجاری برای ساخت کانال های هوا در سیستم های گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع.، کانال پیش عایق دارای دو نوع پانل است:

ضخامت 20 میلی متر – داخلی

ضخامت 30 میلی متر – در فضای

کانال پیش عایق -شرکت پویا تجهیزسیستم نیوساد
کانال پیش عایق

مزایای کانال پیش عایق چیست؟

کانال پیش عایق مزایای بی چون و چرای در مقایسه با سیستم های معمولی ورق فلزی، به ویژه در مراحل ساخت، ساخت و نصب دارند. اصلاح یا بزرگ‌نمایی سیستم‌های موجود بسیار آسان است.

سیستم های کانالی پیش عایق شده از پانل های عایق فنلی سفت و سخت که در دو طرف با فویل آلومینیومی روبرو هستند، تشکیل می شوند. از این پانل ها می توان برای ساخت کانال کشی در مقاطع تا طول 2.95 متر استفاده کرد. بدون نیاز به نصب عایق در تعمیر دوم، می‌توان عایق‌ها را همسطح با کف، دیوار و سقف نصب کرد و تا 200 میلی‌متر در یک بعد صرفه‌جویی کرد.

مجرای فنلی پیش عایق شده می تواند تا 75 درصد سبک تر از یک سیستم ورق فلزی با عقب ماندگی فیبر معدنی باشد. علاوه بر کاهش نیازهای پشتیبانی سازه، این طراحی سبک وزن به این معنی است که می توان چندین بخش کانال را در سطح کف (تا طول 15 متر) به یکدیگر متصل کرد و آنها را در یک عملیات بلند کرد و نصب کرد – باعث افزایش سرعت نصب می شود.

پانل های از پیش عایق شده را نیز می توان به راحتی در محل با ابزارهای استاندارد تغییر داد و تطبیق داد، که مدیریت تغییرات غیرمنتظره در طراحی را برای تیم های سایت آسان تر می کند که ممکن است در اجرای برنامه ریزی شده مانع ایجاد کند.

عملکرد تقویت شده

علاوه بر این مزایا در هنگام نصب، سیستم های کانال فنلی پیش عایق شده نیز می توانند طیف وسیعی از مزایای عملیاتی را ارائه دهند. رسانایی حرارتی پایین هسته عایق فنولی سفت و سخت آنها را از نظر حرارتی کارآمدترین و از این رو نازک ترین محصول عایق که معمولاً برای کانال های تهویه مطبوع از پیش عایق شده استفاده می شود، می سازد. همچنین آنها را برای استفاده در پروژه هایی با مشخصات بالا که ممکن است عایق های غیر فیبری ترجیح داده شوند، مناسب می کند.

مقاومت فشاری بالا

داکت پانل از پیش عایق بندی شده مواد ساختاری ساندویچی است که از فوم سلول بسته سفت و سخت (PU، PIR یا فوم فنولیک) به عنوان هسته عایق با آلومینیوم در دو طرف استفاده می کند. این یک ماده مجرای نوآورانه است که در سیستم گرمایش، تهویه، تهویه مطبوع استفاده می شود. سیستم کانال هوای پیش عایق یکی از پیشرفته ترین و کم مصرف ترین سیستم های کانال هوا می باشد. این سیستم شامل پانل های کانال پیش عایق شده، تجهیزات ساخت، ابزار، لوازم جانبی و پشتیبانی فنی و پشتیبانی فنی و تجاری برای مشاوران و پیمانکاران می باشد.

عایق حرارتی یک راه عالی برای به حداقل رساندن اتلاف انرژی در کانال ها است. کانال های عایق به هوای داخل کمک می کند تا در دمای مطلوب باقی بماند. همچنین از نشت هوا از مجاری جلوگیری می کند. کانال هایی که هوا را نشت می کنند می توانند منجر به مصرف انرژی بیشتر و قبض های گران قیمت آب و برق شوند.

مقاله پیشنهادی:  کانال کولر مازندران

اتلاف حرارت از طریق دیواره های کانال یک تخلیه مورد انتظار و اجتناب ناپذیر در سیستم است. عایق حرارتی موثر کانال این اتلاف حرارت را کاهش می دهد و به به حداقل رساندن مصرف انرژی کمک می کند.

حمل و نقل هوایی پاک

هوای عبوری از مجرای هوا همیشه در خالص ترین شکل خود باقی می ماند، زیرا سطح داخلی کانال ها با لایه ای از آلومینیوم با خلوص بالا پوشانده شده است، از هرگونه تراکم، تجمع گرد و غبار یا تکثیر میکروارگانیسم ها جلوگیری می کند. فقط باید توجه داشت که درزگیر سیلیکونی که روی مجرای هوا اعمال می شود باید دارای قارچ کش باشد.

عملکرد بهبود یافته

از آنجایی که هسته هر کانال فوم عایق Synergy XPS است، به دلیل رسانایی حرارتی کم و مقاومت فشاری آن، کارایی و عملکرد را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد.

بدون تراکم

فوم عایق Synergy XPS به دلیل خواص فیزیکی از هرگونه متراکم شدن آب در دو طرف جلوگیری می کند. به خصوص در مناطق مرطوب که احتمال تراکم بیشتر است، این کانال ها با XPS در هسته آن، حمل و نقل هوایی بدون تراکم را تضمین می کنند. علاوه بر این، سطح برجسته آلومینیوم می تواند به عنوان مانع بخار عمل کند و از تشکیل ذرات آب جلوگیری کند.

نصب آسان

کانال پیش عایق را می توان به راحتی ساخت و به دلیل وزن کم آن نیز به راحتی نصب می شود.

اتلاف حرارت از طریق دیواره های کانال یک تخلیه مورد انتظار و اجتناب ناپذیر در سیستم است. عایق حرارتی موثر کانال این اتلاف حرارت را کاهش می دهد و به به حداقل رساندن مصرف انرژی کمک می کند.

تجهیزات کانال کشی تهویه مطبوع و سیستم های کانال

استحکام و استحکام فوق العاده

صرفه جویی در هزینه نسبت به کانال کشی خارجی سنتی

ماندگاری

عایق بهتر

ساخت و مربع سازی عالی

سهولت ساخت و ساز

بهره وری انرژی

مجاری با وزن کم

ساخت سریع و آسان

حمل و نقل هوایی پاک

مهر و موم هواگیر

بهداشت و کیفیت هوا

ایمنی

اتلاف اصطکاک کم

مشاهده مقاله پیشنهادی: کانال پیش عایق پلی اورتان

مزایای کانال پیش عایق-شرکت پویا تجهیزسیستم نیوساد
کانال پیش عایق

مشخصات کانال پیش عایق چیست؟

مجرای از پیش عایق بندی شده هوابند است، که در آن کارایی سیستم را بهبود می بخشد و هزینه های جاری را کاهش می دهد. این به دلیل اتصال محکم بین اتصالات است که از نشت احتمالی هوا جلوگیری می کند.کانال های پیش عایق شده وزن سبکی دارند و در عین حال به اندازه کافی قوی هستند که هندلینگ را در محل ها و در حین نصب نگه دارند و می توانند ثبات ابعادی خود را برای سال ها حفظ کنند.

چگالی و استحکام مجرای پیش عایق شده لرزش کمتری را تضمین می کند و سطح نویز را کاهش می دهد.

بدون خوردگی

مقاومت بالای مواد شیمیایی، اسید، باکتری، انگل، مورچه و کپک

کانال های پیش عایق شده را می توان به سرعت و در اکثر مواقع در محل ساخت و با حداقل تلاش و نیروی انسانی نصب کرد.

مقاومت بالاتر در مواقع آتش سوزی

تعمیر و نگهداری آسان

ماندگاری + 50 سال

بدون خطرات ایمنی یا ذرات سست

هر دو طرف با لایه آلومینیوم پوشانده شده است

داکت پیش عایق پیشگام در کانال کشی فوم پیش عایق است. معرفی کانال‌های پیش‌عایق‌شده مبتنی بر فوم نوآورانه و انقلابی به عنوان ماده نسل جدید که جایگزین ورق‌های گالوانیزه سنتی در کانال‌کشی می‌شود.

ساخت کانال پیش عایق-شرکت پویا تجهیزسیستم نیوساد
کانال پیش عایق

چرا از کانال پیش عایق شده استفاده کنیم؟

کانال کشی پیش عایق شده در مقایسه با ورق های فولادی گالوانیزه عایق شده و کانال های لوله فیبر معدنی مزایای زیادی دارد. مزایا شامل، اما محدود به موارد زیر نیست:

  1. سبک وزن است.

کانال های فولادی گالوانیزه می توانند سنگین بوده و نیاز به پشتیبانی قابل توجهی داشته باشند. کانال های پیش عایق شده می توانند کسری از وزن کانال های فولادی ورق گالوانیزه باشند.

 

  1. نصب کانال های از پیش عایق شده می تواند در زمان صرفه جویی کند.

کانال های پیش عایق شده به صورت تک فیکس نصب می شوند و نیاز به فرآیند تاخیر دستی عایق کاری کانال پس از نصب را نفی می کند.

 

  1. نصب می تواند هزینه کمتری داشته باشد.

از آنجایی که لوله کشی نسبتاً سبک و سریعتر نصب می شود، این امر می تواند صرفه جویی قابل توجهی در هزینه نصاب و/یا پیمانکار داشته باشد.

 

  1. کانال های از پیش عایق شده می توانند فضا را ذخیره کنند

از آنجایی که کانال نیازی به عایق بندی ندارد، می توان آن را تا سقف نصب کرد. این می تواند تا 200 میلی متر / 8 اینچ فضا را در سقف اتاق ذخیره کند.

 

  1. لوله کشی را می توان به راحتی در محل تغییر داد

کانال های پیش عایق شده را می توان به راحتی در محل برش داد و اصلاح کرد، که می تواند مفید باشد به خصوص اگر طراحی ساختمان تغییرات پیش بینی نشده ای داشته باشد.

 

  1. نشتی کم هوا

نرخ های نشت هوا را می توان به کسری از نرخ های معمول کانال های ورق فلزی مستطیلی کاهش داد.

 

  1. کاهش مصرف انرژی و هزینه های جاری

نشتی هوای کم کانال می تواند به دلیل کاهش بارهای گرمایشی و سرمایشی و مصرف انرژی فن باعث صرفه جویی قابل توجهی در مصرف برق شود.

مقاله پیشنهادی:  کانال تهویه مطبوع ایلام

 

  1. صرفه جویی در هزینه کل زندگی

در مقایسه با کانال‌های ساخته شده از ورق فولادی گالوانیزه و عایق‌شده با الیاف معدنی، در هزینه‌های کل عمر صرفه‌جویی در کانال‌های از پیش عایق‌شده وجود دارد.

 

  1. یک هسته عایق سفت و سخت بدون الیاف

هسته عایق سفت و سخت بدون الیاف مجرای پیش عایق شده خطر ورود الیاف شل به جریان هوا از طریق کانال را به حداقل می رساند، زیرا هوای توزیع شده با عایق تولید الیاف شل در تماس نیست.

مشاهده مقاله پیشنهادی: مراحل ساخت کانال پیش عایق

قیمت کانال پیش عایق-شرکت پویا تجهیزسیستم نیوساد
کانال پیش عایق

انواع کانل‌های پیش عایق چه هستند؟

کانال پیش عایق دارای انواع مختلفی می باشد. که می توان به دسته بندی کانال های پیش عایق براساس شکل ظاهریشان اشاره نمود

1-کانال پیش عایق پلی اورتان

2-کانال پیش عایق فنولیک

3-کانال پیش عایق فلکسیبل

کانال پیش عایق پلی اورتان

کانال پیش عایق پلی اورتان را  یکی از بهترین و جدیدترین  نوع روش برای  انتقال هوا در نظر گرفت. به نوعی این کانال‌ها جایگزین مناسبی برای کانل‌های گالوانیزه و قدیمی شناخته می‌شود. 

کانال پیش عایق فلکسیبل

کانال‌ پیش عایق فلکسیبل یک نوع از کانال‌ پیش عایق است که می توان در هر محیطی  استفاده کرد. از اصلی‌ترین موارد قابل استفاده از این کانال‌ها می‌توان به استفاده از کانال‌های فلکسیبل برای انتقال هوای اسپیلت اشاره کرد.

کانال پیش عایق فنولیک

این نوع از کانال‌ها هم یکی از جایگزین‌های کانال‌های گالوانیزه است و از آن برای انتقال هوا استفاده می‌شود. هر مزیتی که برای کانال پیش عایق برشمردیم، کانل پیش عایق فنولیک نیز دارا است.

قیمت وهزینه کانال پیش عایق چقدر است؟

هزینه وقیمت کانال‌های پیش عایق به عوامل مختلفی وابسته است که از جمله این موارد می‌توان به نوع کانال، شرکت سازنده کانال، کیفیت کانال پیش عایق، مواد اولیه تشکیل دهنده کانال و… اشاره کرد. لطفا برای اطلاع از قیمت به روز کانال پیش عایق با شماره های ثبت شده در سایت ثماس بگیرید.مشاوران ما با کمال میل آماده پاسخ به تمام سوالات شماعزیزان می باشند.

نصب کانال پیش عایق-شرکت پویا تجهیزسیستم نیوساد
کانال پیش عایق

5 نوع برتر کانال پیش عایق برای ساخت ساختمان

سیستم مجرای شبکه ای از لوله ها , واقع در دیوارها، کف و سقف یک ساختمان است که هوا را از یک مکان به مکان دیگر هدایت می کند. هر نوع ماده کانال دارای ویژگی هایی است که در کاربردهای خاص مفید است و نصب نادرست کانال کشی می تواند منجر به ناکارآمدی و افزایش هزینه ها شود.

به همین دلیل دانستن انواع کانال کشی مهم است. برای اطلاعات بیشتر در مورد مواد، موارد استفاده، مزایا و معایب آنها، ادامه مطلب را بخوانید.

1-کانال انعطاف پذیر

این نوع کانال کشی که به عنوان کانال انعطاف پذیر شناخته می شود برای کاربردهای HVAC ساخته شده است. آنها معمولاً از یک آستر داخلی پلاستیکی انعطاف پذیر تشکیل شده اند که یک سیم پیچ فلزی مارپیچ در داخل آن را پشتیبانی می کند. لایه ای از عایق فایبرگلاس مجرا را می پوشاند.

اگرچه کانال کشی انعطاف پذیر معمولاً در یک قطعه پیوسته نصب می شود، اما ممکن است هنگام اتصال به کانال فلزی سفت و سخت، نشتی در درز ایجاد شود. کانال های فلکس باید به درستی و با دقت نصب شوند تا از محدودیت جریان هوا جلوگیری شود. نصب نادرست یک سیستم کانال انعطاف پذیر که اجازه پارگی، افتادگی، خم شدن تیز، پیچ خوردگی و چین خوردگی را می دهد، می تواند منجر به مشکلات سرویس و خرابی احتمالی تجهیزات شود.

2-فولاد گالوانیزه

مناسب برای ساختمان های پایدار، کانال های فلزی مانند فولاد گالوانیزه (و آلومینیوم، که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت) از مواد بازیافتی ساخته شده و به راحتی تمیز می شوند. ورق فلزی دارای تعدادی مزایای دیگر است: محکم، غیر قابل احتراق و غیر متخلخل است. به دلیل این ماده غیر متخلخل، کانال های ورق فلزی رشد کپک را محدود می کنند.

فولاد گالوانیزه که به عنوان ماده مجرای بیشتر سیستم‌های انتقال هوا استفاده می‌شود، با استحکام بالا، بادوام، مقاوم در برابر زنگ زدگی، در دسترس است، به راحتی به شکل جدیدی تغییر می‌کند و می‌تواند با مواد مشابه جوش داده شود. کانال‌های گرد برای حداکثر ظرفیت حمل هوا به جای کانال‌های مستطیلی توصیه می‌شوند و هزینه‌های نصب کمتری دارند که ممکن است منجر به صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه شود. (مجرای مستطیلی در هنگام نصب در فضاهای محدود انعطاف پذیرترین هستند.)

یکی از معایب کانال‌های ورق فلزی این است که احتمال نشت هوا در محل اتصال درزها یا دو بخش وجود دارد.

3-آلومینیوم

کانال های آلومینیومی که معمولاً برای برنامه های اتاق تمیز استفاده می شود، وزن سبکی دارند و به راحتی نصب می شوند. این مجراها در برابر خوردگی ناشی از رطوبت مقاومت دارند، اما هزینه اصلی هر پوند بیشتر از فولاد گالوانیزه است.

ویژگی های محدود کننده کانال های آلومینیومی شامل مقاومت کم، هزینه مواد، انبساط حرارتی و جوش پذیری آن است.

4-کانال فایبرگلاس

در سیستم های کم فشار، یافتن کانال های فایبرگلاس معمول است. کانال های ورق فلزی اغلب از عایق فایبر گلاس با فویل فلزی استفاده می کنند تا به عنوان مانع بخار عمل کند. این پوشش عایق برای جلوگیری از تشکیل تراکم ایجاد می کند. کانال های فایبرگلاس به عنوان بخشی از ساخت آنها عایق بندی می شوند و کاربردهای آنها شامل سیستم کانال های زیرزمینی است.

مقاله پیشنهادی:  کانال کولر کرمان

از مزایای کانال های فایبرگلاس می توان به مقاومت آنها در برابر خوردگی، استحکام و سهولت اصلاح اشاره کرد. صفحه مجرای فایبرگلاس تضعیف صدای عالی را ارائه می دهد و صداهای ایجاد شده توسط سیستم HVAC را کاهش می دهد که برای ساختمان های تجاری ایده آل است.

عیب اصلی این نوع کانال هوا این است که با گذشت زمان، لاینر می تواند خراب شود و ساکنان ساختمان را در معرض ذرات فایبرگلاس قرار دهد. برای مبارزه با این، بیشتر کانال های ورق فلزی با فایبرگلاس در قسمت بیرونی کانال پوشانده شده اند. علاوه بر این، تمیز نگه داشتن کانال های فایبرگلاس دشوارتر است. سایر ویژگی های محدود کننده شامل هزینه، وزن، دامنه خواص شیمیایی و فیزیکی و شکنندگی است.

5-لوله کشی تخته فیبر

این نوع مجرای صلب از پایه های فایبرگلاس ساخته شده است که توسط رزین به هم متصل شده اند. سطح بیرونی تخته با فویل پوشیده شده است که به عنوان یک مانع هوا و رطوبت عمل می کند. سطح داخلی تخته فیبر – در تماس با جریان هوا – به اندازه فلز صاف نیست. کانال های تخته فیبر اغلب برای کانال های گرمایش و سرمایش استفاده می شود، اما برای کانال های تهویه توصیه نمی شود.

یکی از مزایای این نوع کانال کشی این است که تخته فیبر ذاتا عایق است. مجرای تخته فیبر هوادار است، مشروط به دقت در ساخت مقاطع و برش و آب بندی اتصالات و درزها. یک ترک نادیده گرفته شده در فایبرگلاس چسبانده شده در طول زمان می تواند منجر به فرسایش الیاف شیشه، ایجاد مشکل دوام و به خطر انداختن ارزش عایق کانال شود.

طراحی کانال پیش عایق-شرکت پویا تجهیزسیستم نیوساد

نتیجه

از این پنج نوع سیستم کانال هوا می توان برای تعیین اینکه کدام نوع کانال برای ساختمان شما مناسب است استفاده کرد. اگرچه یک سیستم کانال از نظر ظاهری ساده است، اما برای راحتی و کارایی یک ساختمان مهم است. آیا به خدمات ساخت در ساختمان فعلی یا ساخت و ساز جدید خود نیاز دارید؟ برای همکاری با سازندگان متخصص ما همین امروز تماس بگیرید. شرکت پویا تجهیز سیستم نیوساد آماده ساخت کانال پیش عایق و کانال پیش عایق پلی اورتان در سراسر کشور می باشد.ازجمله کانال پیش عایق در کرج ,کانال پیش عایق  در تهران ,کانال پیش عایق پلی اروتان در کرج ,کانال پیش عایق پلی اورتان در تهران , و ساکن هرکجای ایران که باشید می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان متخصصان ما برخوردارشوید.

اشتراک گذاری مقاله در صفحات اجتماعی

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

سوالات متداول

هزینه وقیمت کانال پیش عایق چقدر است؟

هزینه وقیمت کانال‌های پیش عایق به عوامل مختلفی وابسته است که از جمله این موارد می‌توان به نوع کانال، شرکت سازنده کانال، کیفیت کانال پیش عایق، مواد اولیه تشکیل دهنده کانال و… اشاره کرد. لطفا برای اطلاع از قیمت به روز کانال پیش عایق با شماره های ثبت شده در سایت ثماس بگیرید.مشاوران ما با کمال میل آماده پاسخ به تمام سوالات شماعزیزان می باشند.

آیا سفارش ساخت کانال پیش عایق برای سراسر کشور امکان پذیراست؟

بله.شرکت پویاتجهیزسیستم نیوساد باداشتن متخصصان ,درهرجای ایران که باشید .طراخی ساخت,نصب کانال پیش عایق را انجام می دهند.برای اطلاعات بیشتر لطفا با شمارهای ثبت شده درسایت تماس بگیرید.

نحوه نصب کانال پیش عایق چگونه است؟

کانال های پیش عایق شده به صورت تک فیکس نصب می شوند و نیاز به فرآیند تاخیر دستی عایق کاری کانال پس از نصب را نفی می کند. از آنجایی که لوله کشی نسبتاً سبک و سریعتر نصب می شود، این امر می تواند صرفه جویی قابل توجهی در هزینه نصاب و/یا پیمانکار داشته باشد.

کانال پیش عایق برای چه مواردی استفاده می شود؟

عایق بسته بندی مجرای باعث کاهش اتلاف یا افزایش گرما از طریق دیواره های کانال می شود و انرژی را حفظ کرده و تراکم رطوبت را کنترل می کند. عایق های بسته بندی مجرای شیشه ای فیبری در شرایطی که عملکرد صوتی مشکلی ندارد مفید هستند

تفاوت بین کانال پیش عایق و غیر عایق چیست؟

مردم اغلب از ما در مورد مقایسه “کانال های پیش عایق و بدون عایق” می پرسند. به طور کلی، مجرای انعطاف پذیر غیر عایق بدون فایبرگلاس از نظر وزن سبک تر است، عمدتاً در تهویه هوا استفاده می شود در حالی که کانال انعطاف پذیر عایق  مقاوم تر در برابر حرارت است و به طور گسترده در عایق گرمایش هوا استفاده می شود.

چرا کانال ها را پیش عایق می سازند؟

کانال ها از ورق فلز، فایبرگلاس یا مواد دیگر ساخته می شوند. کانال هایی که هوای گرم شده را به فضاهای گرم نشده نشت می کنند می توانند کلی مبلغ در سال به هزینه های گرمایش و سرمایش شما اضافه کنند، اما شما می توانید با آب بندی و عایق بندی کانال های خود این تلفات را کاهش دهید. عایق بندی کانال ها در فضاهای بدون شرط معمولاً بسیار مقرون به صرفه است.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی 5 / 5. شمارش امتیاز 1

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت تماس کلیک کنید