0
(0)

برزنت کانال پلی یورتان

برزنت کانال پلی یورتان در واقع بین فن کوئل و کانال پیش عایق پلی یورتان برای جلوگیری از انتقال لرزه های دستگاه به کانال پلی یورتان می باشد. در اصل یک قطعه ی لرزه گیر می باشد.

حال باهم به بررسی برزنت می پردازیم:

برزنت چیست؟

برزنت در بسیاری از موارد برای محافظت از افراد و اشیاء در برابر باد، باران و خورشید استفاده می شود. آنها در هنگام ساخت و ساز یا پس از حوادث برای محافظت از ساختمان های ساخته شده یا آسیب دیده برای جلوگیری از آلودگی در هنگام رنگ آمیزی و عملیات مشابه و ذخیره و جمع آوری زباله استفاده می شوند. آنها برای محافظت از بارهای باز کامیون ها و تریلرها، برای ذخیره مقادیر زیادی چوب خشک و سرپناهی مانند چادرها یا سایر سازه های موقت استفاده می شوند. از برزنت برای چاپ مخصوصا تابلوهای بزرگ استفاده می شود. بادبان های مخروطی شکل اغلب برای تبلیغات متوسط تا بزرگ یا محافظت از خدمات استفاده می شود. هدف از خطر کاهش قرار گرفتن در معرض هوا است. برزنت پلی اتیلن نیز ثابت کرده است که منبع محبوب پارچه های ارزان قیمت و مقاوم در برابر آب است. بسیاری از تولید کنندگان آماتور قایق های تخته سه لا به بادبان پلی اتیلن در بادبان خود روی می آورند، زیرا هزینه کمتر و استفاده آسان تر است. با نوع نوار چسب مناسب می توان بادبانی ساخت که بدون دوخت در یک قایق کوچک قابل استفاده باشد.

برزنت کانال پلی یورتان-شرکت پویا تجهیز سیستم نیوساد
برزنت کانال پلی یورتان

انواع برزنت چیست؟

برزنت محکم: کت محکم و سنگینی که برای سفر با کامیون طراحی شده است. آنها محصولی مناسب برای کامیون هایی هستند که به عنوان یک مکان امن و راحت نیاز به طی مسافت های طولانی دارند. برای ساخت برزنت های کامیون از مواد پلی اتیلن سنگین و لاستیکی استفاده می شود.

برزنت مشبک: از نایلون ساخته شده اند و برای مواقعی که می خواهید برزنت از آب یا هوا عبور کند مناسب هستند. از آنها در ساخت چادر سایه سایه استفاده می شود زیرا هوای وارد شده به ملحفه را می پوشاند و کاهش می دهد. وقتی بادهای شدید پارچه ای را می وزد، از یک طرف به طرف دیگر کمی تغییر می کند.

برزنت کمری: در حالی که رایج ترین گونه نیست، چوب کمری کاربردهای بسیار متنوعی دارد. اطمینان حاصل کنید که سازنده شریک شما محصولات UV مایع را ارائه می دهد. این کمک می کند تا کنده ها را خشک و دور از اشعه های مضر خورشید نگه دارید. اندازه بادبان چوبی معمولاً به عملکرد آن بستگی دارد.

برزنت بوم: تارواهای بوم با استفاده از الیاف طبیعی یا مصنوعی بافته و ساخته می شوند. این یکی از قدیمی ترین انواع بادبان ها است که از قرن ها پیش برای اهداف مختلف استفاده می شد. استحکام آن به آن اجازه می دهد تا در برابر باد مقاومت کند و این باعث شده تا برزنت های بوم انتخاب خوبی برای هنرمندان و افراد صنعت حمل و نقل باشد. اگرچه 100% آب است، اما می تواند رنگ را جذب کند و از نشت آن جلوگیری کند. و آن را فقط روی یک سطح شکننده مانند زیر چوب جامد قرار ندهید و آسفالت آن را از لغزش محافظت می کند.

امروزه انواع برزنت در بازار موجود است. ساخته شده از مواد مختلف برای ارائه کارهای مختلف و حفاظت وجود دارد:

بوم

جوت / هسیان

سیلنیلون

مش

پنبه پلی

پلی پروپیلن

پلی استر

پی وی سی

پلی اتیلن

برزنت بوم

انواع برزنت کانال پلی یورتان-شرکت پویا تجهیز سیستم نیوساد
برزنت کانال پیش عایق

نحوه کارکرد برزنت پلی یورتان

یک وسیله محکم کننده میله برزنتی برای استفاده با وسیله نقلیه دارای یک ناحیه باز پوشیده شده توسط برزنت، دستگاه شامل یک عضو اول دارای یک فرورفتگی با دهانه دسترسی به فرورفتگی تشکیل شده در آن، و یک عضو متحرک دوم که بین اول و دوم متحرک است. در موقعیت ها، دومین عضو متحرک اجازه می دهد تا یک میله وارد شکاف شود و در عین حال از خروج آن جلوگیری می کند.

پس برزنت پلی یورتان مابین فن وکانال پیش عایق برای جلوگیری از ایجاد وانتقال لرزه هایی که دستگاه به کانال پیش عایق ایجاد می کند جلوگیری می نماید.

قیمت برزنت کانال پلی یورتان-شرکت پویا تجهیز سیستم نیوساد
برزنت کانال پلی یورتان

جنس برزنت از چه موادی می باشد؟

برزنت  یک ورق بزرگ از مواد جامد، انعطاف پذیر، ضد آب یا ضد آب است که معمولاً پارچه یا پلی استر پیچیده شده در پلی اورتان یا از پلاستیک های پلی اتیلن مانند ساخته شده است. ورق بزرگی از مواد جامد، انعطاف پذیر، ضد آب یا ضد آب، معمولاً پارچه یا پلی استر پیچیده شده در پلی اورتان، یا ساخته شده از پلاستیک های پلی اتیلن مانند. برزنت‌ها تمایل دارند که در گوشه‌ها و کناره‌ها را محکم می‌کنند تا نقاط چسبنده ایجاد کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند بسته یا آویزان شوند. بادبان ها به روش های مختلفی برای محافظت از مردم و اشیا در برابر باد، باران و خورشید استفاده می شوند. در حین ساخت و ساز یا بعد از بلایا برای محافظت از ساختمان هایی که در حال ساخت یا آسیب دیده اند برای جلوگیری از آلودگی در هنگام رنگ آمیزی و مواردی از این دست و برای نگهداری و جمع آوری زباله ها استفاده می شود.

شرکت پویاتجهیزسیستم نیوساد با داشتن متخصصان با سابقه ,کانال پیش عایق ,کانال پیش عایق پلی یورتان را برای سراسر کشور تولید,اجرا ونصب می نمیاد.

سوالات متداول

برزنت کانال پلی یورتان چیست؟

برزنت کانال پلی یورتان در واقع بین فن کوئل و کانال پیش عایق پلی یورتان برای جلوگیری از انتقال لرزه های دستگاه به کانال پلی یورتان می باشد. در اصل یک قطعه ی لرزه گیر می باشد.

جنس برزنت از چه موادی می باشد؟

برزنت  یک ورق بزرگ از مواد جامد، انعطاف پذیر، ضد آب یا ضد آب است که معمولاً پارچه یا پلی استر پیچیده شده در پلی اورتان یا از پلاستیک های پلی اتیلن مانند ساخته شده است.

شرکت پویاتجهیزسیستم نیوساد در چه زمینه هایی فعالیت دارد؟

شرکت پویاتجهیزسیستم نیوساد در زمینه ساخت کانال پیش عایق ,ساخت کانال پیش عایق پلی اورتان در سراسر کشور فعالیت می نماید.

آیا مشاوره رایگان می باشد؟

بله!با تماس با شمارهای ثبت شده در سایت می توانید از مشاوره رایگان برخوردارشوید.مشاوران ما باکمال میل آماده پاسخ به تمام سوالات شما می باشند.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی 0 / 5. شمارش امتیاز 0

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!